2018. december 20., csütörtök

Vasárnap-hétfő 12.16.-17.

Pár nappal ezelőtt megbeszéltük Ros-sal, hogy vasárnap reggel kimegyünk a piacra beszerezni neki egy pólót, mivel régebben megígértem neki, hogy ha megérkezik a tollkészletem, amivel tudok a ruhákra rajzolni, készítek neki is egy saját tervezésűt. Az időjárás nem volt éppen a legszebb, mivel a kisszemű eső, ami hasonlít a ködre, egész délelőtt esett, így a piacon csak a pólót, meg nekem reggelire egy kis doboznyi jackfruit gyümölcsöt vettünk.
A nap nagy része pihenéssel telt, mivel délutánra be volt tervezve egy újabb angolos program. 
Elég sokat böngésztem napközben az internetet, illetve befejeztem az angol sorozatomat. 
Délutánra sikeresen olyan nyomott hangulatom lett, hogy a programra nem tudtam elmenni.
Hétfőn nekiálltam a könyvtárból kivett könyveket böngészni, kisebb-nagyobb sikerrel és lelkesedéssel. A szomszéd szobából az egyik lány kölcsönkérte a hétvégére a fényképezőgépemet, illetve még mindig folyamatban van, hogy próbálom eladni a gépet, hogy egy jobbat tudjak beszerezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése