2018. december 15., szombat

Filmnézés délután angolon 12.15.

Szombat révén reggel elmentem a szokásos reggeliző helyre, illetve elhoztam a ruháimat a mosodából. Szokás szerint ma is kaptunk egy hosszabb áramszünetet, így víz és villany hiányábaan maradt a henyélés. 
Délután háromtól volt a program az angol tanulós helyen, ahova korábban értem oda, mivel még meg akartam ebédelni, de mivel nem volt áram, így a turmix kimaradt, a reggeliztető helyünkön pedig már elfogyott, amit tudtam volna fogyasztani. Így útközben bementem a nagyobb Mirota-ba (áruház), ahol a szombati tömeg ellenére tudtam mozogni a sorok között, és venni magamnak sós kekszet, ebéd gyanánt. A sorok között összefutottam az egyik segítővel az angolos helyről, épp a filmnézéshez vette meg a nasikat.
Elég korán értem be, így egy ismerőssel chateltem, amíg Vanessa (a floridai tanárunk) megjött. Utána vele beszélgettem, illetve két helyi fiú közreműködésével UNO-t (egy fajta kártyajáték) játszottunk, amíg nem szóltak, hogy fl tudunk menni, mert befejezték az előkészületeket a mozizáshoz. Nyúl Péter volt a film, ami angolul és angol felirattal volt. A többiek apránként szálíngóztak be a film alatt. A hangulat jó volt, a film végén még tudtuk pusztítani a nasikat, illetve beszélgettünk is egy kicsit.
Nagy örömünkre hazafele esett végig az eső, de szerencsére nem a felhőszakadásos verzió. Az eső legalább három órán keresztül esett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése