2018. december 25., kedd

Karácsonyozás az amerikaiakkal 12.25.

Mivel megkaptam a jó kis arcüreggyuladásom, így a délelőttöm a teázással és alvással telt, igyekeztem jobban lenni délutánra, mivel meghívtak Vanessa-ék egy közös karácsonyozásra hozzájuk. 
Délután négyre hívtak, fél 5-re sikerült is odaérnem, mivel busszal mentem és az egyik állomáson a busz kiállt a forgalomból, hogy letöltse a pihenőidejét, a másik pedig csak 20-25 perc múlva jött. Ha nem lett volna a csere, még időben oda is érek, de pluszba még egy kilómétert is kellett gyalogolnom a szitáló esőben, mivel arrafele, ahol a lányok laknak, nincs buszforgalom.
Mire odaértem, már hatan voltak: hárman az amerikaiak és hárman indonézek, így végülis heten voltunk. Vanessa már nagyban főzte a spagetti raguját, míg Lauren és a harmadik lány már tegnap elkészítették a sütiket. A lakásuk fel volt díszítve és egy kis műfenyőjük is volt.
Tegnap Vanessa megvette nekem a hozzávalókat, amiket kértem, mivel én is fogok ott helyben készíteni két dolgot: kókuszgolyót alternatív módon és pogácsát, mivel a lányoknak van sütőjük. A sütéshez való előkészületek közösek voltak, mivel kérték, hogy mutassam meg, hogyan csinálom a golyókat és a pogácsát, így együttesen raktuk össze a fogásokat. A hangulat jó volt, mialatt a pogács pihent, addigra a golyók már a hűtőben voltak, így játszottunk, amolyan activity-félét.  
A pogácsa pont jó volt a spagettihez, mindenkinek tetszett. Vacsi után nekiálltunk pusztítani a golyókat, illetvee Lauren elővette a hűtőből a tojáslikőrt, amit tegnap készített. Szerencsére a lányok nem isznak alkoholt, így a tojáslikőr is alkoholmentes volt. Összesen tojást, tejszínt, cukrot, vaníliát és szerecsendiót tartalmazott, és nagyon ízlett mindenkinek.
Még játszottunk egy hasonló kitalálósdit, olyan 10 óra fele kezdtünk el hazafele szédelegni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése