2018. december 20., csütörtök

Otthoni teendők és angol 12.19.

A reggeli tornám után következett az egyik nem szeretem, de muszáj kategóriába tartozó ruhamosás. Szerencsére elég gyorsan kész tudok lenni vele, ruhamennyisségtől függően körülbelül egy órát szokott igénybe venni az életemből. Mivel már csínján kell bánnom a maradék pénzzel, így a könnyebb mosnivalókat nekem kell megoldani. 
Mosás után elmentem a suliba vizet vételezni, amivel még szerencsém volt, mert a héten már megkezdik a szünetet, így nem lesz nyitva a ruang minum, ahonnan tudnánk vizet vételezni.
Ebéd után elindultam az angolra, inkább előbb, mert még vettem ebédre gyümölcsturmixot, amit majd a suliban fogok meginni az óra előtt.
Mai ünneppel kapcsolatos témánk a "Kwanzaa" volt, ami egy Afrikából származó, afroamerikaiak ünnepe, Ezt nemcsak Afrikában, hanem az Amerikában élő afroamerikaiak is ünneplik. Ebben a szövegben a tegnapihoz képest több szót ismertünk. Ma már újra Vanessa-val voltunk. Többen voltunk tegnaphoz képest. A hangulat ma is jó volt.
Este vacsora után még böngésztem a netet, illetve videókat néztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése