2018. december 12., szerda

Gramedia 12.05.

A szerdai napunk azzal telt, hogy Sona otthon tanult, meg böngészte az önkésteskedéses fórumokat, illetve az önéletrajzát és a motivációs levelét szerkesztette. Én viszont kimozdultam otthonról.
Mivel jó néhányszor már használtam a buszos közlekedést, útközben mindig találok valami érdekeset. Ma is igénybe vettem a TransJogja által nyújtott lehetőségeket, és elmentem a Gramedia nevű kisebb plázába, mivel még a kultúrális fesztiválon, mikor kínai kalligráfia segítségével leírták a nevünket, megkérdeztem, hogy merre lehet kapni kalligráfiához használatos kiegészítőket. Ott mondtá, hogy a Gramedia-ba menjek el.
Maga a létesítmény három szintes, a földszinten zene, utazás, és ajándék részleg van, a másodikon az írószeres, a harmadikon pedig csak könyvek.
Engem a két fölső szint érdekelt. Az írószeres részen elég sokáig elmolyoltam, mert olyan sok minden volt, hogy nem tudtam hol kezdjek neki. A hagyományos írószereken kívűl akrilfestékek tömkelege, kalligráfiához használt tollak, ecsetek, illetve számomra eléggé új, vízzel tölthető íróeszköz, ami ecset és toll között van, és a vízfestékekhez van kitalálva. Nem kell festés, vagy kalligráfia közben attól tartanunk, hogy kiborítjuk a vizespoharunkat.
A kisebb korcsoportnak is itt voltak játékok, vagyis normál játékok, és amikkel a képességeiket lehet fejleszteni. Sok érdekességet találtam ezek között, nem egyet szívesen meg is vettem volna, olyan klasszak voltak.
A könyveknél is elég nagy felhozattal rendelkeznek. Az orvosi és a biológiai részlegen nemcsak könyvet, hanem az órához való kellékeket: emberi csontváz, test a szervekkel, lombik üvegek, mikroszkóp is beszerezhető. 
Az utazási részlegen, hogy miért nem lepődök meg, találtam Magyarországgal kapcsolatos útikönyvet.
Miután kigyönyörködtem magam, fájó szívvel távoztam erről a nem mindennapi helyről, gyalog indultam haza fele. Volt egy utca, ahol könyveket árultak, így ott is megkérdeztem, tartanak-e TOEFL vizsgára való felkészítő könyveket. Sajnos viszont nem sok sikerrel jártam.
Délután már csak pihenés volt, mert eléggé kimerített ez a nap, mert még mindig meleg, eső pedig nincs minden nap.
 

 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése