2018. december 20., csütörtök

Utolsó hét idén 12.18.

Délelőtt otthon az internetet böngésztem, illetve a fényképeket rendeztem.
A délutáni angolon beléptünk az idei év utolsó heti óráiba. Ma kivételesen Lauren-nal voltunk. Ő Los Angeles melletti kisebb városból jött. Azért is írom, hogy honnan jött, mert a tanáraink többsége Chicago-i.
A heti témánk, mivel a következő hét már karácsony, természetesen az ünnepekkel kapcsolatos olvasmányokat kaptunk. A mai napi témánk a világ különböző tájairól származó újévi szokásokról szólt. Óra eleji játék a "pictonary" volt, ami végül is egyfajta activity játék. Kapunk egy szót, amit le kell rajzolni és tilos közben megszólalni, hogy segítsünk a csapattársaknak kitalálni, ha nagyon nehéz a szó. Utána következett a szöveg. Nagyon sok ismeretlen szó volt benne, ami nem csak nekem okozott fejtörést, hanem a többieknek is. Attól függetlenül a hangulat jó volt. Az óra zárásaként a játék a szövegben kiemelt szavak kitalálásával telt: vagy meg kellett határozni a fogalmat, vagy a szót kellett megnevezni a leírás alapján. Aki helyesen válaszolt, még egy pontot szerezhetett a csapatának, ha sikerült egy kis kosárlabdával betalálni az ideiglenesen kinevezett gyűrűbe betalálni, ami végül is az egyik kis szemetesvödör volt.
Óra után aki akart, maradhatott segíteni díszeket fabrikálni a heti karácsonyi ünnepséghez. Én maradtam. Kis rénszarvasokat, csizmákat és karácsonyfákat kellett kivágni papírból. A díszítés mellett még Fadhlan-nal biliárdoztam. Vagyis jól telt a napom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése