2018. december 30., vasárnap

Könyv másolás befejezés 12.26.-28.

A szokásos reggeli gyakorlatok után nekiálltam a könyvtárból kivett angol idiómás könyv másolását, mivel a későbbiekben szükségem lesz majd rájuk, hogy fejleszteni tudjam az angol szókincsemet. Nagyon sok ismeretlen kifejezés volt számomra, de mivel az idiómák között már több szót is ismerek, remélhetőleg ha elsőre nem is, de később sikerül megérteni a lényegüket.
A heti történések között még volt mosodázás, mivel lassan  itt az új év, és arra legalább legyen tiszta párnám és takaróm. A többi cuccomat otthon is ki tudom mosni, így csak a nehezebb ruhadarabokat vittem még el kimosatni. 
Mivel a szokásos reggeliztető helyünk nincs nyitva, remélhetőleg jövő héten már nyitva lesz, így az 'oldd meg magad' túlélőverziós evészetek időszaka köszöntött be.  Így, amit otthon találok, illetve amit még venni fogok tartós élelmiszer lesz a kulcs az új év első hetéig.
A keddi karácsonyozásnál mondtak a lányok néhány helyet, ahol lehet venni amerikai és európai ételeket, és mivel a Gojek most év végi akcókat tart, így igénybe vettem a 'motoros taxit', mivel olcsóbb volt most, mint a busz. Az irány a Hartono Mall-be vezetett, ahol van egy Hypermart nevű, a Tesco-hoz hasonló, nagy áruház, ahol be lehet szerezni szódát, meg tonikot. Nekem főleg a tonik volt a lényeg, mert az már nagyon hiányzik, mivel otthonról a drága bürokrácia és megkötések miatt semmilyen élelmiszert nem tud küldeni a családom, így külön öröm volt, még ha csak kis kiszerelésben is, de találtam Schweppes Tonic-ot. Sok tejtermékkel találkoztam ott, lényegesen nagyobb a felhozatal, mint a többi boltban. Majd néha el kell oda ugranom, hogy ha a megszokott ízekre vágyom.
Pénteken megint kaptunk egy hosszabb áramszünetet, ezért úgy döntöttem, hogy kimegyek a közeli egyetem 'parkjába', hogy ott fejezzem be a könyv másolását. Estére be is befejeztem.
Szombatra tervezek egy kis kiruccanást a városba. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése