2018. december 12., szerda

Újabb felvételek és Sona utazása 12.10.

Délelőtt még egyszer visszamentünk a hotelbe, hogy készítsünk néhány videó,- és hangfelvételt.
Elég sok bakis videót sikerült felvennünk, de amiért mentünk, azt sikerült teljesítenünk.
Délután Sona-nak volt még egy interjúja, addig én a videókkal szenvedtem. Újabb programokat kellett letöltenem, mert nem sikerült az előzőben megszerkeszteni a videót. Közben Sona is befutott nagy rohanásban, mert fél ötkör volt találkozója Husni-val, mivel időbe ki kellett érniük a vasútra, hogy menjenek a vulkántúrára. Elkísértem Sona-t az egyetemre, ahol a találkozójuk volt. Közben az eső is el kezdett esni, de szerencsére nem az özönvíz fajta. Vettem magamnak vacsorát, majd otthon a telefonomon próbálkoztam összevágni a filmkockákat. 
Sikerült találnom egy másik programon, ahol elkezdhettem újra szerkreszteni, amiket felvettünk, remélhetőleg ezzel már minden rendben lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése