2018. december 1., szombat

Hétvége 12.01. - 12.02.

Szombat reggel bementünk a könyvtárba, hogy visszavigyem a könyvet, aminek a kölcsönzési ideje lassan lejár, illetve, hogy vételezzünk egy kis vizet. Beadtam a ruháimat a mosodába, kitakarítottam végre a teljes szobát, meg rendet raktam. Ezzel elég gyorsan el is telt a nap.
A következő nagyobb lélegzetvételű feladatom a HDD és a laptop közti adatok szinkronizálása volt, ami nem kis időmbe telt, mire mindent össze tudtam egyeztetni.
Útközben elmentünk megkérdezni egy fényképezőgép árát, hogy mivel kalkuláljak, mert a sajátomat el szeretném adni, hogy egy kicsit komolyabbat tudjak venni, illetve Sona pedig egy laptopot szeretne majd beszerezni a későbbiekben. Kaptunk néhány címet, hogy hol érdemes próbálkoznunk.
Vasárnap a szokásos piacozással indult. Nekem a blogírás volt a legfontosabb, mivel két hét lemaradással voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése