2018. október 28., vasárnap

63 éves a suli és fodrászat 10.28.

5-kor kellett kelnem, így nem sokat, jó ha 4-5 órát tudtam aludni, mert 6-kor volt a találkozó az Embe Enem korábbi szállásunkon, mert a kísérőink ott aludtak egy éjszakát, mivel másik faluból jöttek és kocsival voltak, így el tudtak vinni minket a kampus 3-ba, ahol a rendezvény volt.
Nagyon sokan voltak. Mindenki kapott pólót és 7 óra pár perckor elindult a tömeg egy 3 kilóméteres gyalogtúrára az iskola körül.
Melegnek meleg volt, és a póló is fekete, de magát a távot 75 perc alatt megtettük.
Miután visszeértünk a kampuszra, mindenki kapott soto ayam levest és lehetett vizet, kávét vagy teát inni. Nekünk elég volt a séta meg, hogy meg tudtunk reggelizni. Kicsit pihentünk és visszamentünk a kettes kampuszra, ahol meg Canon fényképező maraton volt. Fájt is a szívem a jó gépek láttán.
Sona-val hazafele bementünk egy fodrászatba, ahol levágatta és befestette a haját. Nekem nagyon tetszik a végeredmény, igaz 4 órát töltöttünk a szalonban, én már lassan lefordultam a kanapéról és a bealvás szélén voltam, mire végeztek Sona frizurájával.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése