2018. október 28., vasárnap

Wayang kulit tengerpartozás után 10.27.

Miután végeztünk a vacsorával és visszavittek minket az egyetemre vártuk a következő programot: az árnyjátékot.
Este 7-kor a suliban ingyenes Wayang Kulit (árnyjáték) volt, amire még beültünk. A bevezetésben gamelán zene volt, ami egy órán keresztül tartott. 
A tényleges árnyjáték előtt legalább 20 perc köszönet nyilvánítást tartottak és a játéknak a történetét mesélték el indonéz és jávai vegyes elbeszélésben.
Én 9 előtt eljöttem, mert majdnem lefordultam a székről a fáradtságtól, igaz Elena és Husni is előbb elmentek, Kee és Jah pedig el se jöttek. Másrészt azért is jöttem el, mert az "otthon rendbe teszem magam és elrakom magam holnapra" című felvonást is minél előbb le kellett tudnom, mivel holnap reggel ismét hajnalban kell kelni, mert az egyetem 63. évfordulóját ünnepeljük és visznek minket a másik kampusz részre.
Érdekesnek érdekes volt az előadás, de ide friss erővel kell beülni, mert elég hosszú.
Minden esetre jól éreztük magunkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése