2018. október 16., kedd

Silat 10.15.

A délelőttöm úgy nézett ki, hogy reggel a szirupos gyógyszert bevettem és egy óra múlva tudtam csak enni, mert ez a fajta folyadék gyomorvédő hatású, hogy az antibiotikum és a többi csodaszer ne kezdje ki jobban a gyomrom. Mivel csípőset, savanyút és savasat nem ehetek és ihatok, így ebben a pár napban a vacsorám rizs, rántotta, padlizsán, tofu vagy tempe. A rizsből most nem tudok olyan sokat megenni, hogy elfogyjon vacsoránál, így a reggelim az előző esti maradék.
Még elmentem a mosodába a ruháimért. Általában mikor beadom mosásba a holmiaimat, három napot írnak a számlára, hogy lehet majd menni elhozni. Én pénteken vittem, és mivel vasárnap szabadnap van a mosodában, így a harmadik nap kedden kéne hogy legyen, de már hétfőre kész szokott lenni.
Délután silat edzés volt. Az elején a bemelegítésnél nem voltunk sokan, kb. 14-en, a többiek olyan 3/4 öt körül jöttek. A pusztakezes csoportban, ahol vagyok csak hatan voltunk, így mindenkinek volt párja a későbbi gyakorlatokhoz. Az óra első felénél egy idősebb mesterrel voltak az új gyakorlatok. Lassan már hozzászokom a kifejezésekhez, de még ismételnem kell. A formák átvétele után párban folytattuk a tanultakat, mivel a mozdulatok egyik része a támadónak, a másik pedig a védőnek voltak, hogy imitáljuk ezekkel a küzdelmet. Volt öt perc szünetünk, majd folyt. köv. jött egy haladóval. aki a gyakorlatokat a kisfüzetből adta, mivel a mester átment a botosokat oktatni. A mai utolsó felvonásos mozdulatok eléggé bonyolultak voltak, mert sok forgás, kilépés és rúgás szerepelt a palettán. Annyival már tisztában vagyok, hogy melyik a bal és a jobb kifejezés, de a többi, ami a fordulásokhoz tartozik, azt még szoknom kell, viszont ezzel nem csak én vagyok ezzel, mert a többiek is még összetévesztették az összetett mozdulatok fordulási irányát.
Sona ma elkísért és csinált több videót a lépésekről, így majd későb meg tudom megint nézni, hogy melyik a helyes irány, illetve milyen kéztartás kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése