2018. október 25., csütörtök

Szokásos vasárnap és hétfő 10.21.-22.

Reggel megint felkerekedtem a vasárnapi piactúrámra. Most már célirányosan mentem, mert a pénzzel már csínján kellett bánnom. Amit vennem kellett azt inkább előbb veszem meg, mikor még van rá valamennyim, mint később mikor kéne és nincs rá fedezet. A betervezett vételezendő áruk a következők: farmerdzseki és az otthoniaknak még valami kis apróság, hogy el tudjam küldeni a csomagot.
A farmerdzseki méretéből nekem 2XL-es kellett, mert az itteni méret majdhogynem az európai L-Xl-es nagyságnak felel meg. Az ára eredetileg 180,000 IDR, mivel "nagy méret", amiből végül 170-re tudtam kialkudni.
Vettem még magamnak egy multifunkciós "kendőt", amit lehet kendőként, hajgumiként, sálként... használni.
Sikerült a családnak is megvenni az apróságokat, illetve reggelire, mivel itt nagyon sok ételstand van, kipróbáltam egy kis üvegtálnyi krémlevest, aminek a tetejére vajastészta van rásütve. Maga az étel nem volt túl olcsó az eddig fogyasztottakhoz képest, de elvitelre kértem, így az üvegtálkát is megkaptam hozzá, ezért végiggondolva már nem olyan vészes az ára.
Otthon az angolozásnak álltam neki, amit még kedd reggelig szerkesztettem, így a hétfőm végülis mosással, és angolozással telt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése