2018. november 18., vasárnap

Punnyadás 11.18.

Reggel a szokásos piacozós körünket végeztük.
Sona-nak kellett a szobájába, met végre elkészültek vele és át tudott költözni két hetes csúszással, egy akasztható tároló, két szőnyeg, nekem meg egy póló, amit majd a poszteres versenyre akarok dekorálni, illetve joghurt. 
A piacon kezdésként egy fagyival indítottunk, ami jól is jött, mert a frissesség szó mérföldekre állt tőlünk az utóbbi napok hajtása után. Kóstoltunk még egy nem csípős csilis tonhalat, amiből majd valószínüleg később fogunk is venni, illetve az eladó még egy fekete szójás itallal is megkínált minket. Sona-nak nem is, nekem annál jobban ízlett.
A szőnyeg kivételével sikerült mindent beszereznünk, így hazamentünk reggelizni és visszafeküdni még egy kicsit szundizni. 
A szunyókálás legalább két óra hosszúra sikerült, így majdnem ebédidőre ébredtünk. Így azt javasoltam, hogy menjünk el most megvenni a szőnyeget, meg nekem egy C-vitaminos innivalót, ne később, mert akkor legalább nyugodtan tudunk pihenni délután, illetve mozimaratont is tarthatunk.
Otthon sona visszafeküdt egy kicsit aludni, én addig rendet raktam a szombatról a táskában maradt holmikat raktam a helyükre, illetve ettem egy gyors levest és rendbe tettem magam. Ez majdnem két órát vett igénybe, ezért ébresztettem Sona-t, hogy tanuljunk. Ebből természetesen nem lett semmi, mert teljesen használhatatlanok voltunk. Ezért elmentünk vacsoráért. és filmnézésbe kezdtünk.
Este nyolc után még felraktuk a szúnyoghálókat Sona szobájában és az enyémet is megigazítottuk, így már tíz óra is elmúlt. Megpróbáltam aludni, de csam 11 után sikerült nagy nehezen beesnem az ágyba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése