2018. november 11., vasárnap

Angolozás volume one 11.07.

Szerdán reggel elmentünk a másik, kisebb Mirota Kampus boltban, hogy vegyünk Sona-nak egy speciális innivalót, amire szüksége volt, nekem pedig egy magas C-vitamin tartalmú, Fanta narancshoz hasonló ízű buborékos italt.
Tegnap este az online boltban találtam ruhához használható tollat meg festéket, így be kellett mennünk az Alfa Maret boltba, ahol fel lehet tölteni pénzzel az adott áruházhoz tartozó account-unkat. Ezzel nem is lenne gond, de mikor azon voltunk, hogy véglegesítjük a megrendelést, kiderült, hogy nem lett volna ingyenes a szállítás, így ez a projekt sajnos ugrott. 
Reggeliért visszamentünk a szokásos helyünkre, majd elindultunk az egyetemre. Mivel nagyon rossz szájízzel voltam, visszamentem a Toko Merah-ba. Végülis megvettem két vízálló filcet, remélhetőleg jók lesznek a pólóra.
Az órán egy tanári képzésre járó hölgyet kaptunk, ő tartotta nekünk a mai oktatást. Egy másik, az UNY (Universitas Negeri Yogyakarta) iskolától van nálunk cserediákként. A mai tananyag a közlekedéssel, az útbaigazításokkal telt el. Óra végén pedig megbeszéltük az egyik óraadó tanárnőnkkel, hogy idén biztos nem fogjuk tudni befejezni a könyvet, így mi lenne ha az eddig tanultakból írnánk egy kisebb vizsgát, a többit meg majd akkor, mikor ténylegesen befejeztük a könyvet. Ő beleegyezett, így november 27-28. vizsgaféle lesz.
Délután a házi megírása után, az interneten keresgéltünk a TOEFL angol vizsgához kapcsolódó tanulási segítségeket, illetve a kultúrális fesztiválra való prezentációval szenvedtem.
Este összepakoltunk a pénteki kirándulásra szánt holmikat, hogy ne az utolsó percben kelljen kapkodnunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése