2018. november 10., szombat

SunMor és tanulás 11.04.

Hajnali, reggel 7 órás ébresztő volt Sona-nak és nekem, mert mentünk a szokásos vasárnapi piacra. 
Megígértem neki pár héttel ezelőtt, hogy meghívom egy fagyira, amit csak a piacon lehet kapni, és ami nem is drága.
Meg is találtuk elég gyorsan a fagyist, kettő olcsóbban kaptunk. 
További nézelődni valónk pedig Sona-nak találni a szobájába, amit remélhetőleg jövő hétre befejeznek, akasztók, és ruhatartók. Végülis csak annyira jutottunk, hogy gazdagabbak lettünk az információkkal, hogy mi mennyibe kerül.
Reggelire vettünk kint nekem egy joghurtot, neki pedig lotek-hez hasonló egytálételt.
A nap további részében kimostuk a ruhánkat, illetve én írtam a blogot, később pedig a tanulással haladtunk.
A ráadás a napunknak a piacon törtébt, mert találtunk 20.000 IDR-t a földön. Mivel senki nem sikított utánunk, hogy az övé lenne a pénz, így a jövő vasárnapi piacos reggelinkre megvan a betevő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése