2018. november 18., vasárnap

Poszter és tánc 11.14.

Szokásos reggelink után visszamentem az IO-ba, ahol további tanácsot kértem a poszterhez, illetve az addig elkészült terveket mutattam be. Próbáltunk egy szerkesztő program segítségével alakítani a formákat, de annak csak az lett az eredménye, hogy felidegesítettem magam, és inkább szabadkezes tervezésre adtam a fejem. Megvolt már a minta, amit a poszterre szántam, így csak össze kellett "szabnom" a poszterre valót. De ez délutánra maradt.
A felkészülésre való tekintettel szerdán és csütörtökön nem lesz óránk, így bementünk gyakorolni egy thai játékot (szintén a fesztiválta) a suliba, ahol közben az egyik tanárnőnk elkapott minket a vizsgával kapcsolatban. Mivel a betervezett három napos vizsga november 27-29 között lett volna először, de nekem meg 28-30 között versenyen kell lennem a sziget másik szegletében, így voltak olyan rendesek a tanárok, hogy átszabták a menetrendet, így 27-én egész napos vizsgánk lesz.
Mivel szombatra elő kell rukkolnunk valamilyen saját előadással, így azt találta ki Sona, hogy egy egyszerú örmény táncot gyakoroljunk be. Így délután körülbelül egy óra erejéig a táncot gyakoroltuk.
Tánc után hazamentünk, nekem a pólót kellett elkezdenem, illetve a posztert befejeznem, így elég stresszes és ideges voltam, mivel minden egyszerre szakadt most a nyakamba. De végülis ezt a két hetet kell még kibírni, mert december és január szünet lesz nekünk. Nem mintha olyan sokat tudnánk relaxálni, mivel folytatni kell a tanulást otthon egyénileg. Már vannak terveim, mit akarok csinálni a két hónap alatt, az utazás sajnos nincs benne.
Mialatt én a póló dekorálásával foglalatoskodtam, addig Sona is a fesztiválra való felkészülést választotta. Ő otthonról kapott némi kis édességet, amit majd fel tudni használni a programra. Ehhez készített kis kártyákat, jó kívánságokkal (örményül és indonézül), amit a kis csomagjaira fog ragasztani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése