2018. szeptember 26., szerda

SunMor 09.22.


SunMor annyit tesz, Sunday Morning Market, ami az utcánkhoz közel van. Az előző héten már tettem róla említést.
Reggel 7-kor mentünk ki, de már akkor sokan voltak. Körülbelül két órát voltunk kint. Mila vett magának egy felsőt, Ross pedig egy fülhallgatót, én csak egy takoyaki tojás golyócsomagot vettem reggelire. Találtam helyi szoknyát, ami tetszett, de arra majd kell még gyűjtenem egy kicsit. Valószínűleg a legközelebbi piacozás már a srácokkal lesz.
Vasárnap napközben otthon voltam, szavakat írogattam,  késő délután pedig elmentem keresni vacsorának valót, de sajnos a szokásos árus nem volt nyitva, így elmentem a boltba innivalóért, hogy legyen egy másfél literes palackom, majd hazafelé a Seblak árusító étkezdében ettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése