2018. szeptember 7., péntek

Suli és költözés

Relatíva reggel kellett mentünk suliba, fél 11-re, mert csak akkor kezdődik a nyelvóra, így volt időnk nyugodtan reggelizni. Az óra jó volt, apránként haladunk. 
Suli után ismét mentünk fényképet nyomtatni, de most más méretet kellett csináltatni, amit nem tudjuk, hogy éppen mire kellett. 
Kora délután segített Sona átköltözni a szobámba, mert előző nap jelezték, hogy kész a fürdő és mehetek, a kulcs az ajtóban lesz. Mivel 3-án ki kellett költözni a suli által foglalt szállásról, és én csak 5-én vehettem igénybe a szállásomat, Sona volt olyan kedves, hogy vele lakhattam erre a pár napra, így elég sokat voltunk együtt. A főbérlője is kedves volt, mert hozott be a szobájába egy plusz matracot, amin aludhattam. Sokat tudtunk beszélgetni Sonaval este meg útközben is, mivel ténylegesen együtt voltunk ezekben a napokban, vásárlás, evés szempontjából is.
Nagy nehezen átcipeltük a táskáimat, megküzdve a félig kész lépcső hegy megmászásával. A főbérlőm is megjelent, kérte a pénzt, de amíg pakoltam, postafordultával jött is az elismervénnyel, hogy kifizettem neki a szobát három hónapra. Elég beszédes típus, de kedves. Sonaval tudott kommunikálni, mert Sona már volt két éve itt, mint Darmasiswa-s, én csak hallgattam a beszélgetésüket. Az ablakon szúnyogháló hiányában, megkérdeztük, hogy az általunk hozottat, felrakhatjuk-e, ezt persze megengedte, a férje pedig fel is rakta pikk-pakk. Mialatt még beszélgettek, gyorsan bepakoltam a szekrénybe a dolgaimat. Mivel közös konyha és meleg víz nincs, kértünk egy elérhetőséget, hogy legalább egy gallon ivóvizet tudjak majd kérni, hogy a később beszerzett forralóval teát, meg gyorslevest, illetve hasonlóan gyorsan leforrázható ételt is tudjak 'főzni'. A vizes számát a szomszédomban lakó lánytól kaptam meg, Sona pedig segített rendelni. A wifi elérhetőséget is gyorsan megkaptam, így most már tudom írni a blogot nyugalomban.
Mindezek után elmentünk beszerezni pár holmit, ami kell még a szobába: szőnyeg kilépőnek a fürdőhöz, pohár, forraló, pléd, konnektoros szúnyogriasztó. Hazavittük a vásárolt tárgyakat, majd a mosásomat szedtem össze, azzal mentünk ki vacsorázni, hátha még nyitva lesz, és be tudom adni mosásra. Sajnos későn mentünk, így holnapra lett elnapolva a mosoda. A vacsora jó volt, leveseztünk meg rizs volt hozzá. Mivel már nem egy helyen laktunk Sonaval, így könnyes búcsút vettünk, mert most a hétvégén neki is van programja, nekem meg így is körbe kell még néznem, mi kell még esetleg a szobába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése