2019. január 3., csütörtök

Punnyadás és szilveszter 12.31.

Mivel szilveszterre nem kaptam sehonnan meghívást, így a napom nagy részét az angol szavak írogatásával és angol filmek nézésével telt.
Sona sem volt itthon, így a már korábban Ross-nak megígért pólódíszítésre adtam a fejem, mert nem akartam a következő évre hagyni, amit anélkül is aránylag gyorsan meg tudok csinálni. A pólón való logo szerencsére nem volt nagyon bonyolult, így szabadkézzel meg tudtam rajzolni. Egy indonéz zenekar, az Armada logoját kérte Ross, hogy rajzoljam fel a pólójára. Azért is tudtam ma elkészíteni a mintát, mert már megkaptam egy ismerős jóvoltából otthonról a 'pólófestéshez' alkalmas filceket. Körülbelül két óra alatt sikerült is végeznem. Ross nagyon örült az új pólójának.
Estére a szilveszteri menüm amolyan hotdog utánzat volt. Sima melegszendvicshez használt kenyeret vettem, hozzá lapkasajtot, kis kiszerelésű zacskós majonézt, meg mini virslit, illetve felbontottam a múl héten vásárolt Scheweppes Tonikot, ami sajnos csalódást okozott, mivel merőben eltért az íze az otthon kaphatótól.
Este 11 előtt kopogtattak az ajtón, pont mikor lefeküdtem. Sona volt, nagyon feldobott hangulatban. Mondta, hogy csak kapjak magamra valamit és menjünk ki, hogy megnézzük a tűzijátékot, mivel útközben több embertől is megkérdezte, hova érdemes kimenni megnézni a showt, és azt a választ kapta a legtöbb embertől, hogy csak induljon el valamerre, amerre sok ember megy.
Így is tettünk. A Jalan Colombo-n elindultunk az UGM felé, ahol végülis elég sok ember már lekucorodott a földre és várta a tűzijátékot. Az indonézeknél nincs amolyan központi tűzijáték, mint nálunk, mindenki saját maga veszi meg a rakétákat és petárdákat, így több helyszínről egyszerre voltak a lövölödzések. Mikor azt hinné az ember, hogy 20 perc után vége, az ellenkező irányból biztos, hogy még várható néhány rakéta fellövés.
A hangulat jó volt, nagyot sétáltunk, és fél 2 után értünk haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése