2019. január 8., kedd

Interjúztatás 01.08.

Tegnap Bayu megküldte az iskola címét, illetve a kérdéseket, osztályozási szisztémát és a névlistát az interjúztatáshoz. 
Reggel korán kellett kelnem, mivel Bayu azt mondta, hogy nyolcra érjek oda, és az út fél óra Gojek-kel, így hét óra pár perccel sikerült is elindulni. fél nyolcra be is értem, pár perccel később pedig Bayu is beért, kisebb sokkot kapva, hogy miért vagyok ott már ilyen korán, mikor csak fél kilenckor kezdünk. Elmagyaráztam neki, hogy nálunk, ha valaki mond egy időpontot, hogy mire érjem oda az illető, akkor minimum tíz perccel a megbeszélt időpont előtt ott kell lenni, ő ezt nem tudta, így megértette, hogy miért is értem oda még előtte, illetve mivel azt nem mondta, hogy mikor kezdődik pontosan a vizsga, így én természetesnek vettem, hogy nyolckor kezdünk.
Nyolc óra előtt felmentünk a második emeletre, ahol majd a vizsgák lesznek, mivel két osztályt is kell interjúztatni. Szerencsére nem voltam egyedül, mivel mint kiderült egy másik Darmasiswa-s nigériai lány is jött nagy meglepetésünkre, mivel vele is találkoztunk Malangban a versenyen, így pozitívan indult az egész vizsgáztatás. 
Ketten voltunk benn, így gyorsan tudtunk haladni, mivel mindkettőnkre jutott egy-egy diák, és maga a vizsga személyenként maximum öt perc volt, és a 25 főből nem is tudott eljönni mindenki. Az első csoportban elég jól szerepeltek, ami sajnos a második felvonásos osztályról kevésbé mondható el.
Az úgymond 'vizsgalapon', ami a laptopon volt, mert már tegnap megkaptuk, hogy tanulmányozni tudjuk, hogyan osztályozzunk. Mialatt a diákok mondták a 'magukét', addig gyorsan fel kellett vinnünk az értékeléseket a gépre, különszedve a nyelvtani helyesség, kiejtés, tudásszint, általános hibák és a mi javaslatunkat az adott személlyel kapcsolatban. Több nyelvtani hiba is azonos volt a vizsgázók között, így később Bayu tudja majd, hogy mire kell jobban odafigyelni a tanításnál, hogy jobbak legyenek a diákok angolból.
Az első vizsga végén kaptunk egy kis ajándékot, illetve az elmaradhatatlan fotózkodás következett.
A második vizsgacsoport már 45 fős volt, így Eve-re és rám is kettő-kettő fő jutott egyidőben. Néhány diáknál elkeserítő volt az angol, viszont többen jól szerepeltek. Itt is főleg a nyelvtani igők és az egyes-többesszám keverésével voltak hibák. Mindkét csoportnál mikor végeztünk a vizsgával, a fotózkodás előtt elmondtuk, hogy mire jobban odafigyelniük. A bagyobb csoporttól is kaptunk egy kis meglepetést, illetve Bayu hozott nekünk a pékségből egy nagyobb kalácsfélét.
Eve az interjúztatás után egyből elment, mivel dolga volt, én maradtam még Bayu-val, és bementünk ebédelni az iskola konyhájára.
Ebéd után megköszöntem a napot, és elindultam én is, mert délután még angolozás várt az amerikaiakkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése