2019. január 16., szerda

Továbbtanulási expo 01.15.

Reggel ismét bementem az iskolába, ott reggeliztem, illetve az egyik applikációval az angol szavakat böngésztem. Ma is kaptam nasit az ausztrálok, amiből vehettem. Az iskolában még be kellett mennem az International Office-ba, mivel tegnap este kaptunk egy üzenetet, hogy lehet jelentkezni szombatra egy batikozással kapcsolatos programra, ami természetesen nekem fontos, így az irodában Pak Drajat fel is írta a nevem, hogy megyek.
Tegnap jöttömben az iskolában találtam egy plakátot, ami külföldi továbbtanulással, illetve egy ingyenes próba IELTS angolnyelvvizsgát hirdetett, ami holnap, vagyis ma lesz. Így az egyetemről az expo helyszínére, a Hotel Tentrem-be mentem, ami 40 perces séta volt.
A hotel ötcsillagos, nagyon impozáns, ami a helyszínt biztosította a program számára. Több híresség is megszállt már itt, többek között Barack Obama és Beyoncé. Nagyon sokan voltunk, regisztrálni kellett, hogy bemehessünk nemcsak magára a programra, hanem, hogy a próbanyelvvizsgát is megírhassuk.
A programra Wahyu és Fenthi is ejött, mindkettőjüket az angolos csoportból ismerem.
A vizsga nem volt egyszerű, de a papírt elhozhattuk, amin a feladatok voltak, mivel egy másik papírra kellett a megooldásokat felvezetni.
Hazafele végre kipróbáltam az útközben látott főtt kukoricát, ebből kettőt vettem. Lehetett választani a natúrból illetve az édesből.

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése