2019. január 8., kedd

Laza péntek 01.04.

Mivel hatodikán lejár a könyvtárból könyvek határideje, így reggeli után visszavittem a könyveket, illetve kivettem az angol idiómás könyvnek a második részét, így majd tudom folytatni a fogalmak kiírását.
Egész nap jó idő volt, aki nem szereti az otthoni hideget, érdemes kilátogatnia Indonéziába, mert attól függetlenül, hogy 'esős' évszakban vagyunk, többször is 31 fokot jelez az indonéz meteorológiai alkalmazás, este is maximum 18-19 fok a leghűvösebb, igaz a páratartalom este a legmagasabb. Az esőzés sem úgy néz ki, hogy napokig nem áll el az égi áldás, hanem általában van egy nagyobb felhőszakadás, ami maximum két órás, de inkább csak egy órásra szokott sikerülni, így eső után az ember fürödhet a saját izzadtságában.
Az iskolából a könyveken kívül még feltöltöttem a vizespalackjaimat, attól függetlenül otthon is van egy megkezdett gallon vizem, de mivel hétvégég nem szokott nyitva lenni a pihenő szoba, ahonnan tudunk vizet vételezni, így legkésőb pénteken kell feltöltekezni a hétvégi fogyasztásra.
A könyvtárban megint találkoztam ausztrálokkal, akik egy három hetes nyelvtanulási kurzusra jöttek. Az utóbbi időszakban elég sokan megfordultak az iskolában.
Otthon nekiálltam az angolnak, illetve a holnapra betervezett programomat állítottam össze.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése