2019. január 12., szombat

01.09.-01.12.

Több napos összefoglalóm van ismét, mivel naponta nem sok egetrengető dolog történt ezalatt a pár nap alatt.
A fő feladatomat, az angol idiómás könyv másolását, kiírását sikerült befejeznem, így el tudom majd kezdeni a másikat. Mivel ehhez nem kellett internetes csatlakozás, így bementem az egyetemre, hogy legalább addig is a levegőn legyek, mivel a számítógépre való infomációbevitelt az iskola konyha előtti kiülős részen végeztem, mert fedett, de egyúttal nyitott, így bejött a napfény és a szél is, ami igen kellemes környezetet alakított ki az íráshoz. Illetve nem forgalmas ez a rész, nem úgy mintha a könyvtárban tettem volna meg ugyanezt a tevékenységet a légkondicionált helyiségben, a folytó mozgó, könyveket kereső diákok között.
Ebbe a pár napban még elmentem néhány fényképezőgépeket árusító üzletbe, utána érdeklődni a gépek árának és minőségének. Ez a keresgélés, és az üzletben töltött idő egy kicsit kimerítő volt, a 31 fok fölötti napi melegekről nem is beszélve. Az eső nincs minden nap, ha van is, akkor is egy erősebb zivatarnak mondanám, ami általában csak óra hosszú szokott lenni.
Sajnos az új szállásadóhoz nem sikerült visszajutni a hétn Ross-sal, remélhetőleg jövő héten már sikerül, mivel addig nem tudok kalkulálni a fennmaradő összeggel. Ezen kívül pedig össze kell írnom, hogy majd mit akarok venni, mielőtt elhagyom az országot, mert néhány dolgot postán kell feladnom.
Szombaton felkerestem több sportboltot, mert szeretnék néhány ujjatlan pólót venni, mire megyek ki a túrámra, ami vékony és valószínűleg műszálas, mert ha útközben kint kiöblítem, az reggelre valószínűleg megszárad, így kevesebb cuccal kell számolnom az utazásra, így könnyebb is lesz a pakkom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése