2019. március 2., szombat

Keddi új óra 02.12. Indonéz zene történelem

Ma már tényleg hajnalban kellett kelni, mivel az óra reggel 7-től! van. Így a reggeli is csak óra utánra maradt, így majdnem megvesztem, annyira éhes voltam.
Az indonéz zene történet óra tanár is elég laza, 40-50 közötti jóember. Sajnos az órára Andrius nem tudott jönni, mert pár nappal korábban szalmonella mérgezést diagnosztizéáltak nála, mivel be kellett mennie a kórházba. A tanár előadásmódja jó volt, itt már több mindent megértettem, igaz itt is a szövegösszefüggésből, de már legalább 70-85% közt volt. Az órákon majd fogunk hallgatni zenéket is meg, nézünk pár perces videó felvételeket is.
Az első óra után még elég sok időm volt a 10:30-as nyelvóráig, így elmentem reggelit venni, majd vissza az egyetemre, hogy reggelizzek, meg várjam a többieket.
Az indonéz órán csak Matt-tel voltam, mivel Andrius még nem volt jó, Martin meg még nem jött vissza Jogja-ba Malajziából. Ma Ajeng tanárnővel voltunk, és elég gyorsan haladtunk, hogy ketten voltunk, meg már előzőleg a feladatokat otthon megcsináltuk a gyorsabb haladás érdekében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése