2019. március 5., kedd

Filozófia óra és CS meeting 02.25.

A mai órát is természetesen a lelkesítő és bemelegítő "If you're happy and you know it..." zeneszámmal indítottuk, hangulat alapozásként. Az óra további része a szokásos volt, igyekeztem legalább a szövegkörnyezetből kitalálni miről van szó.
Délután pihenés volt, mert este a szokáso hétfői CouchSurfing találkozó volt. Most is egy másik helyen volt az összejövetel. Az első 10 főnek ingyenes volt a vacsora, a második 10-nek meg 50% engedmény volt. Volt több külföldi is, nem voltam egyedül, de így is a helyiekkel beszélgettem. Új emberekkel találkoztam, akik meg vannak veszve a disznóhúsért, így mikor mondtam, hogy nálunk az az alap fogás, kialakult a közös téma, a főzés.
Az időjárás sajnos nem a legkellemesebb volt, mivel olyan felhőszakadás meg égiháború volt, hogy nem egyszer a frász jött rám.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése