2019. március 2., szombat

Első új óra és CS meeting 02.11.

Ma megkezdtük az új félévet, egyből új tantárggyal és tanárral.
Nekem ma volt az első filozófia órám az egyes kampuszon reggel 9-től. Ez az óra már elég élesben ment, mivel csak indonézül tartja az idős tanár úr.
A hangulat az elején jó és vicces volt, mivel a tanár úr a humorosabbik típusból van. Az óra elején már 'lelkesítő, bemelegítő tornát' tartott nekünk. E félév tananyaga a Filosofi Manusia, vagy az emberi filozófia, az emberi lét és gondolkodás. Mutatott a tanár könyveket, amiket érdemes olvasni, szerencsére van egy angol nyelvű is.
Az órai anyagból csak a szövegkörnyezetből tudtam kivenni, hogy mégis miről lehet szó, illetve a PowerPoint bemutatón való szavakat fordítottam gyorsan a telefonos szótáram segítségével.
Délután nem volt már órám, mivel direkt úgy válogattam össze azokat, hogy minden nap 12 után ne legyen semmi, illetve a pénteki napom is szabad.
Este viszont már volt program, mivel a szokásos hétfői CouchSurfing találkozó volt. Szerencsére találtam a tagok közül valakit, aki el tudott vinni a találkozóra, meg haza is vitt. Ezen az összejövetelen is sokan voltunk, az elején csak én voltam külföldi, később viszont a tegnap megismert aran lányok és az egyik líbiai fiú is megjött, ők viszont nem maradtak ott a végéig. Új ismerősökre sikerült itt szert tennem. Az este során az egyik helyi lánnyal beszélgettem főleg a magam kezdő szintű indonéz tudásával, de jól éreztem magam. 
A késő esti hazamenetel még rendben is volt, viszont a holnap hajnali kelés gondolata már nem volt ilyen lelkesítő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése