2019. március 2., szombat

Antropológia, nyelvóra, angol és Biblia óra 02.13.

Az antropológia óra is reggel 7-kor kezdődött. A tanárunk egy 45-60 közötti úr, akit már korábban is láttam az nyelvtanszék környékén. Itt már nehezebb volt a megértés, kb. 50%-ot ha értettem. Itt hetente lesznek házifeladatok, amiket nekünk is meg kell csinálni. Az órán csak a félév tananyagáról beszélt, így fél óra múlva el is engedett minket. Ezen az órán Elena-val vagyok.
Most is sokat kellett várni a következő órára, így normálisan meg tudtam reggelizni, illetve bementem az IO-ba, hogy megkérdezzem, hogy a három hiányzás óránkát, havonta vagy félévente értendő, illetve, hogy kell-e nekünk is csatlakozni az órai vizsgákhoz, amik nem a nyelvi tanszéken  vannak. Vizsgázni nem kell, csak be kell járni az órákra, hogy ezzel gyakoroljuk az indonézünket.
A nyelvórán ma is csak Matt-tel voltam, így be tudtuk fejezni a hetes leckét, csak a hallásértés marad holnapra.
Délután a szokásos angol órám volt, utána pedig a Biblia óra, ami este hét környékén ért véget.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése