2019. február 17., vasárnap

Repjegyek megvétele 01.24. - 25.

A tegnapi sok ügyintézés után végre sikerült elintéznem az itt kapott bankkártya leürítését, így már nem fogom tudni használni, nem mintha akarnám, mert konkrétan, amire egy kártyának lenne a "kötelessége", ez erre nem volt képes.
Mivel így ezt a kártyát nem lehetett használni fizetésre, így egy ismerőst kértem meg, hogy vegye meg nekem a saját kártyájával a repjegyeket, én pedig odaadom neki készpénzben az összeget.
Így hogy minél gyorsabban el tudjuk intézni a repjegyek vételét, másnap kértem meg az ismerősömet, hogy intézzük el a vételt, mert addigra kikeresem a repjegyeket árusító oldalakról, hogy melyiken olcsóbbak a jegyek.
Nagy bánatomra a kinézett jegyárakat nem az első áron adták a jegyeket, amik fel voltak tüntetve a honlapokon, hanem kicsit többért, de még így is belefértem a 3 millió rúpiás keretösszegbe. Összesen 2,880,000 IDR (~ 57,800 HUF) lett a négy repjegy: Yogyakarta-Szingapúr, Szingapúr-Bangkok, Bangkok-Kuala Lumpur, Kuala Lumpur-Yogyakarta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése