2018. augusztus 28., kedd

A nagy nap...

Eljött végre az "idegbetegség napja", mármint a kezdeti idegeskedés, hogy a csomag rendbe legyen, ne akadjak fenn a vámnál...
Fényképezkedés azért volt most is, szintén kisebb dührohamokkal, hogy azért időbe a tömeggel együtt át tudjak menni a detektoros kapun és bemehessek megkeresni a beszálló folyosót. Nagy örömömre a biztonsági kapun besípoltam, így hát jött a tortúra, még a cipőt is levetették, de aztán mindent rendben találtak. 
Az Emirates gép egy Boing 777 300ER típus volt, kényelmes, és szerencsémre a hármas széksorban egyedül ültem az ablaknál. A vacsi finom volt (majd felrakom a menüt), kedvesek voltak a légiutaskísérők is, és hál' Istennek nem volt ordító gyerek sem. Leszállás előtt meg még kaptunk egy szendvicset is. Az egész utat végig moziztam, így elég gyorsan is ment az idő, a több mint 4000 km gyorsan elszállt, a -39 fok meg meg sem látszott az ablakon.
Útközben készítettem pár fotót, reptérről, felszállásról, felhőkről, a gép állásáról, hegyekről és a Tigris folyóról. A fedélzeten, mikor lekapcsolták a világítást, a folyosón kis szpot- vagy led égők a csillagokat utánozva égtek, ami nekem igencsak tetszett. Képeket majd pár nappal később tudok pótolni, mert a fényképezőmről még nem tudom levenni a képeket a csatlakoztatás és egyéb nyűgök miatt.
A Dubai reptér hát mit ne mondjak, böszme nagy. A gépről leszállva buszok vitték a jónépet a terminálokba, mert van 5 nagy, és ahova engem vittek, a gép és a terminál között több mint 20 percet furikáztunk. De ezen a reptéren nemhogy a reptéren belül körforgalom, hanem még egy alagút is van! A leszállásnál írta a gép kijelzője, ahol követhettük az útvonallal kapcsolatos infókat, meg ahol tv-zni lehetett, hogy Dubaiban csak 36 fok! van este 11-kor. A biztonsági ellenőrzésnél most nem akadtam fenn, mert sikerült mindent idejében kipakolni a zsebeimből, de az átszállókkal nem is nagyon vetették ki az elektronikai eszközöket, folyadékokat, nem úgy mint Budapesten.
Most az átszállásra kell csak várni, röpke 5 órát. Legalább elfogy a szendvics addig.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése